یادداشت های روزانه ی سارا

عشق در رضایت عاشق نیست بلکه در رضایت معشوقه

یادداشت های روزانه ی سارا

عشق در رضایت عاشق نیست بلکه در رضایت معشوقه

افتتاح خانه ی دوم

هرگز فکر نمیکردم خانه ی دوم کسی نیازی به افتتاح داشته باشه

ولی خب این پست افتتاحیه و شروع موج زندگی در بلاگ من هست

من قصد دارم تو این وبلاگ به مطالبی اشاره کنم که هر روز همه ی ما با اونها سر کار داریم

تمام حرف ها و صحبت هایی که در دلم هست و تا کنون فرصتی برای بیان آنها نداشته ام

امیدوارم که مورد استقبال قرار گیرد

شاد و موفق باشید


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1389/07/22 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.mehdi-neveshte.blogsky.com

سلام
اگرچه خیلی اهل جمله بندی ونوشتن نیستم ولی ورورد شمارو به جمع وبلاگ نویسها تبریک میگم .اگر دوست داشتید به وبلاگ من سری بزنید خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد